Mi a Julius Meinl házhozszállítás?

Jó hírrel indította az áprilist a Julius Meinl, hiszen 2020. április 1-jétől már elérhető házhozszállítási szolgáltatásuk mindazok számára, akik kedvelik a jól ismert márka különlegesen finom kávéit és teáit. Kínálatunkban rengeteg terméket találhat, amelyeket már az otthonába is kiszállítunk.


Hogyan vásárolhatok?


Kell-e regisztrálnom és miért?

A weboldalon való böngészéshez nem kell regisztrálnia, viszont amennyiben vásárolni is szeretne, akkor igen. A regisztráció szükséges a szállításhoz, illetve a regisztráció segít nekünk abban, hogy a megfelelő termék és szállítási információkkal lássuk el Önt.

Hogyan találok meg egy terméket?

Számos lehetősége van arra, hogy megtalálja a megvásárolni kívánt termékeket: - A termékek kategóriákba vannak osztályozva (pl.: kávé), a kategóriákban található termékek listája a lap tetején található. - A kereső segítségével egyszerűen találhatja meg a kívánt termékeket.

Hogyan tudok egy terméket a bevásárlókosárba tenni, illetve a kosár tartalmán később módosítani?

A weboldalunk bármelyik lapján hozzá tud adni termékeket a bevásárlókosárhoz. Nem kell mást tennie, csak kattintson a „Hozzáad” gombra. A terméktől függően darabszámot vagy súlyt kell a kosárhoz adnia, vagy esetleg más mennyiséget kell megadnia. - Darabszám megadása: a „Hozzáad” gombra való kattintással egyszerre csak egy terméket adhat a kosárhoz.

Mi a teendőm, ha a kívánt termékeket belehelyeztem a bevásárlókocsiba és tovább szeretnék lépni?

Ha minden olyan terméket hozzáadott a kosárhoz, amelyet meg szeretne vásárolni, akkor a fizetéshez kell tovább lépnie. Ekkor választhatja ki a fizetési módot és megadhatja a fizetéshez szükséges adatokat. A vásárlás befejező lépése a termékkiválasztás megerősítése.


Hogyan rendelhetek?


Regisztráljon, vagy jelentkezzen be!

Kérjük, regisztráljon vagy jelentkezzen be a bevásárlókocsi melletti vagy az oldal tetején lévő „Regisztráció vagy bejelentkezés” gombra kattintva!

Kezdje meg a vásárlást!

Számos lehetősége van a sikeres vásárláshoz: a termékkategóriákban böngészhet a termékek között, vagy konkrét termék megtalálásához kényelmesen használhatja a keresőt is. Csak adja hozzá a terméket a kívánt mennyiségben a bevásárló kosarához, és a termék ára automatikusan hozzáadódik az irányárhoz.

Válassza ki a fizetési módot!

Ön fizethet online a honlapunkon keresztül, vagy személyesen a kézbesítés során bank- vagy hitelkártyával, illetve készpénzzel.


Vásárolt termékek átvétele


Ha elfelejtettem, mikor történik a kiszállítás, hol tudom megnézni?

A bevásárlást megerősítő e-mail üzenetben ugyancsak megtalálható, mely időpontot biztosítjuk a szállítás teljesítésére.

Hány évesnek kell lennem, ahhoz, hogy átvehessem a küldeményt?

Csak 18 éven felüli személy jogosult a termékeket az átadás helyén átvenni. Amennyiben a Julius Meinl kollégáinak kétségei merülnének fel a termékeket átvevő személy életkorát illetően, az adott személy azonban önként nem mutatja be a személyazonosságot igazoló okmányát életkorának ellenőrzésére, kollégánk a termék(ek) átadását megtagadhatja. Ugyanígy járhatunk el akkor is, ha a személyazonosságot igazoló okmány szerint az adott személy még nem múlt el 18 éves.

Ha lakásban élek, akkor is kiszállítják a kiválasztott termékeket az ajtómhoz?

Igen, kollégánk egészen a lakása/háza ajtajáig szállítja a termékeket.

Mi történik, ha lekésem a kiszállítást? Mit tudok tenni?

Amennyiben lekésné a kiszállítást, nézze meg a postafiókját és nézzen utána kollégánk elérhetőségének. Lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a jmoffice@meinl.hu e-mail címen, és kollégáink megpróbálják a leghamarabb tájékoztatni a lehetőségekről.

Mit tegyek akkor, ha elégedetlen vagyok valamely kiválasztott termék minőségével?

Amennyiben elégedetlen valamelyik termékkel, csak adja azt vissza kollégánknak és Önnek azért a termékért nem kell majd fizetnie. Javasoljuk, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított termékeket, mielőtt kollégánk távozna. Így biztosak lehetünk abban, hogy nem terhelünk a bankszámlájára olyan tételt, amelyet valamilyen okból kifolyólag vissza szeretne cserélni.


Regisztráció és Felhasználói fiók


Milyen személyes adatokat kell megadnom, hogy regisztrálhassak a Julius Meinl házhozszállítás szolgáltatásra? Mennyire vannak az adataim biztonságosan kezelve?

A regisztráció során meg kell adnia a következőket: - E-mail címét és egy jelszót. Telefonszámát. - Az Ön teljes nevét. Minden személyes adatát bizalmasan, titkosítva és a maximális biztonságot szem előtt tartva, az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezeljük.

Meg kell-e adnom a bankkártyám adatait a regisztráció során?

Nem, a sikeres regisztrációhoz nem szükséges semmilyen, a bankkártyájára vonatkozó adatot megadnia. Viszont abban az esetben, amikor online szeretne fizetni, akkor a termékkiválasztás végén meg kell adnia a bankkártyájának az adatait. Ezeket az adatokat természetesen titkosítva és biztonságosan tároljuk. Abban az esetben, ha semmilyen, a bankkártyájára vonatkozó adatot nem szeretne megadni, akkor a kiválasztott termékek átvételekor, személyesen is fizethet a bankkártyájával.

Mi az a Felhasználói fiók?

A Felhasználói fiók az az oldal, amelyen ellenőrizheti az online vásárláshoz megadott adatait. Ezen az oldalon tudja módosítani a címét és telefonszámát. Bármilyen más adatának módosításához, kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a lap tetején található elérhetőségek egyikén.

Mit kell tennem, ha elfelejtettem a jelszavam?

Abban az esetben, ha elfelejtené a jelszavát, újat igényelhet. Ehhez csak rá kell kattintania az „Elfelejtette a jelszavát?” linkre a bejelentkezési oldalon. Adja meg az e-mail címét és a válaszlevélben elküldjük az új jelszó igényléséhez szükséges linket. Kattintson erre a linkre, majd egyszerűen csak adjon meg egy új jelszót és erősítse azt meg.


Fizetés


Hogyan tudok fizetni a vásárlásomért?

Többféle lehetőség is rendelkezésére áll a számlájának a rendezésére. Egyrészt fizethet online, vagy személyesen a kézbesítéskor a bankkártyája segítségével vagy készpénzben is rendezheti a számlát.

Mi az online fizetés menete?

Miután befejezte a vásárlást, válassza ki az online fizetést. Ekkor a fizetéshez meg kell adnia a bankkártyájának az adatait

Milyen típusú bankkártyákat használhat a fizetésre?

A vásárláshoz betéti és hitelkártyát egyaránt használhat. A következő típusú kártyákat fogadjuk el: - Visa betéti kártya - Visa electron - Visa hitelkártya - MasterCard - Maestro

Az online fizetés biztonságos?

Igen, az online fizetés a honlapunkon nagyon biztonságos. Minden adata biztonságban van, beleértve a bankkártyáinak az adatait is. Az adatokat a megfelelő jogszabályok szerint és bizalmasan kezeljük.

Mi az a biztonsági kód?

A kártyájának a biztonsági kódja arra szolgál, hogy illetéktelen személyek ne tudjanak az Ön nevében vásárolni. A kód a kártyára van nyomtatva. Ez a kód nem dombornyomott és a kártya mágnes csíkja sem tartalmazza ezt az adatot. Ebből kifolyólag csak a kártyának a tulajdonosa lehet birtokában a biztonsági kódnak. A legtöbb kártyatípus esetén a kód egy három jegyből álló szám, amely az aláírás mezőnél található. Amennyiben problémája adódna a biztonsági kód megtalálásával, érdeklődjön a bankjánál.

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

ÁFÁ-s számla igényét ide kattintva jelezheti felénk. A ténylegesen átvett és kifizetett termékekről szóló számlát kiszállításkor adjuk át Önnek. Az ÁFA-s számla minden esetben tételesen kerül kiállításra.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás országosan 2000 forint, Budapesten 10 000 forintos megrendelés felett azonban ingyenes.